Maak van uw stemkaart een rode kaart!

22 februari 2014

Maak van uw stemkaart een rode kaart!

Misschien heeft u hem al in de bus gekregen, uw stemkaart. De gemeenteraadsverkiezingen komen er binnenkort aan. Een goed moment om u uit te spreken over welke kant het op moet met Middelburg.

De afgelopen jaren zijn werkloosheid en armoede in Middelburg gestegen en zijn inwoners weinig gehoord. Er is veel te veel grond aangekocht en Orionis is een chaos.

Middelburg moet andere keuzes maken. Niet het financieren van een touretappe maar de inwoners van Middelburg moeten voorop staan. Wij vinden dat de gemeente mensen moet helpen om aan het werk te komen, in plaats van banen weg te bezuinigen en verplicht zinloos werk aan te bieden. Zorg moet bereikbaar blijven, de hoeveelheid banen die daar verloren gaat veroorzaakt alleen maar meer mensen in de WW en slechtere zorg.

Door thuis te blijven op de verkiezingsdag lost u niets op. Want dan blijven dezelfde partijen aan de macht. Maak daarom van uw stemkaart een rode kaart en reken op 19 maart af met de zittende bestuurderspartijen.

Voor een 100% sociaal Middelburg!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.