Hang een poster op

22 februari 2010

Hang een poster op

Zoals u waarschijnlijk al hebt gezien op de verkiezingsborden heeft de SP de opvallendste en mooiste poster van alle partijen.

We hechten er groot belang aan dat iedereen deze poster ophangt. Door de buurt rood te kleuren maken we de andere bewoners duidelijk dat de verkiezingen eraan komen en dat elke stem telt voor een socialer Middelburg.

Daarnaast heeft de Vereniging Stadspark Molenwater een poster gemaakt. De SP heeft er in 2008, door meer dan 2500 handtekeningen op te halen, samen met bewoners voor gezorgd dat een volwaardig stadspark in het Molenwater op de politieke agenda is gezet. Naar verwachting zullen veel Middelburgers op 3 maart bij hun eventuele keuze voor de SP onze opstelling voor een Stadspark Molenwater mee laten wegen. Om deze nog duidelijker te maken vragen we u naast de SP-poster ook de verkiezingsposter van de vereniging Stadspark Molenwater op te hangen (mocht u dat nog niet gedaan hebben).