De buurten in

21 februari 2014

De buurten in

Hoewel het donderdag 20 februari behoorlijk regende was de SP toch op pad in de wijk ´t Zand om de SP verkiezingskrant aan te bieden.

Lijsttrekker Jeroen van Dijen: "We weten dat veel mensen geen vertrouwen meer hebben in de politiek en de opkomst voor de gemeenteraadsverkiezingen zijn traditioneel al lager dan die van de landelijke politiek. Juist daarom is het zo belangrijk om naar de mensen toe te gaan."

"In ´t Zand is Woongoed momenteel bezig met renovaties, we hoorden van bewoners dat er geen geld is om de aanwezige asbest te saneren, dat is een groot punt van zorg, de huidige bewoners hebben in het verleden al regelmatig geboord in muren, ze weten nu dat dit risicovol is maar hoe zit dat met de toekomstige bewoners?""

Vrijdag 21 februari was het stralend weer tijdens een bezoek aan de Griffioen. Daar sprak de SP afdeling met bewoners die zich onder andere zorgen maken over de thuiszorgorganisaties in de gemeente en over de vrijwilligers die in wijkcentrum de Griffioen moeten werken om de huur van het wijkcentrum te betalen.