SP bij winkelcentrum Dauwendaele

7 juli 2012

SP bij winkelcentrum Dauwendaele

Vrijdag was de SP aanwezig tijdens de koopavond in winkelcentrum Dauwendaele. In anderhalf uur werden zo'n tweehonderd ZO!-kranten uitgedeeld aan bezoekers.

De ZO!-krant is een landelijke uitgave van de SP die een aantal keer per jaar verschijnt en door vrijwilligers van de SP huis-aan-huis of bij acties worden verspreid. De laatste uitgave heeft een oplage van 1,25 miljoen exemplaren en bevat onder andere een interview met Emile Roemer en Ronald Koeman, de fabeltjes van het gevallen kabinet, vuur in de vakbond en de aangenomen wetten van Agens Kant en Renske Leijten voor betere thuiszorg.

Daarnaast gingen de gesprekken natuurlijk over de val van het kabinet Rutte en de aankomende verkiezingen. Veel bezoekers van het winkelcentrum wilden ook even bijpraten over het rapport wat de SP heeft gemaakt over de Edelstenenbuurt. Woongoed heeft beterschap beloofd en is nu aan zet met aanvullend onderzoek, maar natuurlijk houdt de SP alle ontwikkelingen scherp in de gaten.