Valentijnsactie SP groot succes

14 februari 2010

Valentijnsactie SP groot succes

Zaterdag trok de SP met een tourbus door Middelburg. In diverse wijken en kernen werden suikerhartjes uitgedeeld met een uitnodigende flyer.

Met deze zoete tractatie wilde de SP de bewoners een hart onder de riem steken en verleiden om tijdens de aankomende gemeenteraadsverkiezingen hun stem uit te brengen op de SP. Dat deden zij met de tekst "Hebben wij een date op 3 maart?".

Lijsttrekker Jeannette de Vis:
"Door de economische crisis is zo'n opkikkertje hard nodig, mensen leven in onzekere tijden en nu het beloofde zoet na het zuur steeds weer uitblijft is het tijd dat we samen de schouders eronder zetten. De SP heeft al jaren kritiek op het neo-liberale beleid en helaas bleek deze kritiek terecht. Daarom moeten we nu werken aan een alternatief. We blijven ons daarom inzetten voor een samenleving waarin niet de productiviteit en winst centraal staan, maar de mens en zijn omgeving."

Met de muzikale ondersteuning van Fontezuela kon de SP ruim duizend zakjes met suikerhartjes uitdelen en de reacties waren dan ook zeer positief.