Paulus Jansen bezoekt Middelburg

18 mei 2010

Paulus Jansen bezoekt Middelburg

Op 5 juni 2010 komt Paulus Jansen ( Tweede Kamerlid SP, woordvoerder wonen, energie/klimaat en nummer 13 op de kandidatenlijst ) naar Middelburg voor een discussiebijeenkomst in de Zeeuwse Bibliotheek.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door Nieuwsportaal Zeeland en zal gaan over de naderende bevolkingskrimp, wellicht het grootste probleem waarvoor de provincie Zeeland zich ziet gesteld. De woordvoerders van de (grootste) politieke partijen zullen uitleg geven over hoe zij de komende vier jaar krimp in gebieden als Zeeuws-Vlaanderen denken aan te pakken. De bijeenkomst wordt geleid door verslaggevers van Omroep Zeeland en van de PZC.

Nieuwsportaal Zeeland is een gezamenlijk project van De Zeeuwse Bibliotheek, Omroep Zeeland en de PZC. Het Nieuwsportaal wil een rol spelen als informatieverschaffer voor diepgravende reportages over maatschappelijke onderwerpen in Zeeland, waar de deelnemende partijen via hun eigen medium op inspelen.