Schouwen-Duiveland gaat verkiezingsstrijd aan met SP-kraam

9 augustus 2012

Schouwen-Duiveland gaat verkiezingsstrijd aan met SP-kraam

De SP op Schouwen-Duiveland maakt zich op voor de verkiezingscampagne. De afgelopen dagen hebben de leden van de werkgroep zich keihard ingezet om de campagne voor te bereiden.

'Het was hard werken', zegt Sven van der Linde: 'Maar de werkgroep Schouwen is trots op het resultaat, we hebben nu een verkiezingskraam die we overal kunnen inzetten en dat gaan we dan ook doen. Schouwen is een tamelijk uitgestrekt gebied en met onze mobiele kraam kunnen we alle plekken van het eiland bereiken.'

Alhoewel de werkgroep nog geen zelfstandige afdeling van de SP, benadrukt de werkgroep wel dat zij op straat het visitekaartje van de SP zijn.

Ad van den Witteboer: 'Voorbijgangers die we aanspreken op straat zien geen verschil tussen een afdeling van de SP, een werkgroep of de Tweede Kamerfractie. Wij zijn allemaal de SP en ik ben trots op de eensgezindheid binnen onze partij, maar dat eist ook van ons een professionele uitstraling.'

Dat de werkgroep zin in de campagne heeft is duidelijk. 'We hebben het beste verhaal om sociaal uit de crisis te komen, het is nu aan ons om dat ook duidelijk te maken aan de kiezer.'

Wilt u mee helpen om de campagne een succes te maken? Kijk dan hier voor het aanmeldformulier.