Nieuwe actieve leden klaar voor campagne

13 augustus 2012

Nieuwe actieve leden klaar voor campagne

Zaterdag 11 augustus kwamen tien leden die nog niet eerder actief waren voor de SP op uitnodiging van het bestuur bij elkaar. Doel was een korte kennismaking en een introductie op de komende verkiezingscampagne.

In de gemeente Middelburg hebben we in totaal 26 enthousiaste leden die eind augustus/begin september een paar uur vrij maken om de verkiezingsfolder huis aan huis te verspreiden.

Natuurlijk zijn dat onze actieve kerngroep- en bestuursleden, zij hebben al veel ervaring. Die ervaring delen met de leden die nog nooit voor de SP gefolderd hebben is niet alleen slim maar ook ontzettend gezellig. Er werden volop anekdotes verteld en vragen gesteld.

Voorzitter Petroesjka Sterk: "Als afdeling is dit heel belangrijk; we gaan natuurlijk zoveel mogelijk met het speciale "kraamteam" de buurt in maar dan bereik je toch nog lang niet iedereen. Een duidelijke folder die iedereen thuis op z´n gemak kan lezen is daarom ons speerpunt. We zijn erg blij dat we hulp krijgen van zoveel leden, vele handen maken immers licht werk. Het gaat tenslotte om 20.000 folders!"

Om zoveel mogelijk mensen om hulp te vragen heeft de afdeling zoveel mogelijk leden telefonisch benaderd, mocht u toen niet aanwezig zijn geweest en wel willen mee helpen, dan kunt u contact opnemen via dit formulier of bellen naar 0118-217720.