Verslag van de eerste ledenvergadering

23 juni 2005

Verslag van de eerste ledenvergadering

Donderdag 23 juni is in een ledenvergadering het nieuwe bestuur van de SP-afdeling Middelburg verkozen. Omdat de opkomst, waarschijnlijk mede door het warme weer, lager was dan in eerste instantie verwacht werd, werd besloten tot een wat informelere avondindeling dan in eerste instantie gepland was.

Om half acht begon de vergadering met korte toelichting op het verleden van de SP in Middelburg. Deze werd gegeven door Trix de Roos uit Vlissingen, tevens regiovertegenwoordiger.

Hierna volgde een groepsdiscussie, ingeleid door Jurgen Vos, over de vraag of de SP Middelburg mee zou moeten doen aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2006. In principe werd het meedoen aan deze verkiezingen niet
uitgesloten, maar wel moeilijk haalbaar geacht.

Vervolgens werd het bestuur in het kort formeel voorgesteld aan de leden.

De avond werd afgesloten met een discussie over de vraag op welke concrete punten de SP in de toekomst actie zou moeten ondernemen.

Trix werd bedankt voor al het werk dat zij had verricht voor de heroprichting van de SP-afdeling Middelburg en kreeg hiervoor een bedankje. Op haar beurt overhandigde Trix namens de afdeling Vlissingen aan alle leden van de kerngroep symbolisch een pakket met daarin een tomatenplant, tomatensap en een bakje tomaten.