Actie

Solidariteitsactie Arduin

Wij willen daarom een signaal geven aan de nieuwe directeur en de Raad van Toezicht dat ze goed voor het personeel moeten zorgen, zodat zij goed voor de kwetsbare cliënten kunnen zorgen. Wij gaan de bestuurders aanspreken op hun verantwoordelijkheid. Helpt u mee?

Kom donderdag 18 oktober naar het kantoor van Arduin aan de Segeerssingel 6 in Middelburg. We verzamelen om 16.45 uur.

Actie: Tijd voor rechtvaardigheid

Het is tijd voor rechtvaardigheid!

De strijd voor rechtvaardigheid is het begin van een nieuwe beweging, een beweging die swingt, lacht, inspireert en vol vuur de strijd durft aan te gaan. Mis dit niet!

We komen op 15 september bij elkaar in Rotterdam. Aan de prachtige Wilhelminakade gaan wij laten zien dat het anders kan en rechtvaardiger moet. Met onder andere Javier Guzman, Ewald Engelen en hopelijk ben jij er ook bij!

Meld je aan via https://doemee.sp.nl/15september

Wandeling Trekdijk

De SP wil graag met inwoners praten over alternatieve mogelijkheden voor de Trekdijk.

Zaterdag 3 maart - Dorps'uus op d’n oek
10.00 uur inloop met koffie
10.15 uur korte inleiding van uit de fractie
10.30 uur wandeling naar de Trekdijk en onderweg in gesprek met elkaar
11.30 uur afsluiting met koffie

Lint aan de kust

Kustbeschermers vormen op zaterdag 4 maart een groot menselijk lint langs de kust om aandacht te vragen voor de waarde van de kust en het direct erachter gelegen land.

Aanmelden kan via http://www.lintaandekust.nl.
Doe mee en nodig vrienden en kennissen uit om zich ook aan te melden!

PS: Het kan wel koud zijn dus adviseren we om warme kleren, een extra regenbroek te dragen en schoenen, om de voeten warm te houden!

Het Nationaal Zorgdebat

Kom ook naar het Nationaal Zorgdebat op 18 februari!

Vanuit het hele land vertrekken er bussen naar Den Haag. De busreis kost 5 euro per persoon, te betalen bij het instappen (contant). Het programma in Den Haag duurt van 12.00 uur tot 13.30 in een tent op het Malieveld. Daarna lopen we een gezamenlijke mars door Den Haag en rond 15 uur wordt het programma afgesloten. Na afloop brengt de bus je terug naar je opstaplocatie.

Aanmelden kan via https://nationaalzorgfonds.nl/busvervoer